Ibuprofen results in alterations of human fetal testis development. Ben Maamar, M.; Lesné, L.; Hennig, K.; Desdoits-Lethimonier, C.; Kilcoyne, K. R.; Coiffec, I.; Rolland, A. D.; Chevrier, C.; Kristensen, D. M.; Lavoué, V.; Antignac, J.; Le Bizec, B.; Dejucq-Rainsford, N.; Mitchell, R. T.; Mazaud-Guittot, S.; and Jégou, B.
Ibuprofen results in alterations of human fetal testis development [link]Paper  doi  bibtex   
@article{ben_maamar_ibuprofen_2017,
	title = {Ibuprofen results in alterations of human fetal testis development},
	volume = {7},
	issn = {2045-2322},
	url = {http://www.nature.com/articles/srep44184},
	doi = {10.1038/srep44184},
	number = {1},
	journaltitle = {Scientific Reports},
	author = {Ben Maamar, Millissia and Lesné, Laurianne and Hennig, Kristin and Desdoits-Lethimonier, Christèle and Kilcoyne, Karen R. and Coiffec, Isabelle and Rolland, Antoine D. and Chevrier, Cécile and Kristensen, David M. and Lavoué, Vincent and Antignac, Jean-Philippe and Le Bizec, Bruno and Dejucq-Rainsford, Nathalie and Mitchell, Rod T. and Mazaud-Guittot, Séverine and Jégou, Bernard},
	urldate = {2019-03-29},
	date = {2017-12},
	langid = {english},
	file = {Ben Maamar et al. - 2017 - Ibuprofen results in alterations of human fetal te.pdf:C\:\\Users\\ygu\\Documents\\PCPOR066_YGU\\YGU\\Zotero\\storage\\S5V9DMFS\\Ben Maamar et al. - 2017 - Ibuprofen results in alterations of human fetal te.pdf:application/pdf}
}
Downloads: 0