Effects of estrogen therapy on hearing in postmenopausal women. Kilicdag, E., B.; Yavuz, H.; Bagis, T.; Tarim, E.; Erkan, A., N.; and Kazanci, F. Am J Obstet Gynecol, 190(1):77-82, 2004.
Effects of estrogen therapy on hearing in postmenopausal women [link]Website  bibtex   
@article{
 title = {Effects of estrogen therapy on hearing in postmenopausal women},
 type = {article},
 year = {2004},
 identifiers = {[object Object]},
 pages = {77-82},
 volume = {190},
 websites = {https://doi.org/10.1016/j.ajog.2003.06.001},
 id = {1e3cbdab-afb5-357b-8bd8-d9e98fbcc11b},
 created = {2020-02-26T20:18:05.456Z},
 file_attached = {false},
 profile_id = {5db6d3e7-562f-3ec2-a249-16ecf1e747e4},
 group_id = {49665d18-5720-3154-b3f7-40652b55b7b9},
 last_modified = {2020-02-26T20:18:05.456Z},
 read = {false},
 starred = {false},
 authored = {false},
 confirmed = {true},
 hidden = {false},
 citation_key = {Kilicdag2004},
 source_type = {JOUR},
 private_publication = {false},
 bibtype = {article},
 author = {Kilicdag, E B and Yavuz, H and Bagis, T and Tarim, E and Erkan, A N and Kazanci, F},
 journal = {Am J Obstet Gynecol},
 number = {1}
}
Downloads: 0